Flere Premier League-klubber har signert nye avtaler den siste tiden. Både Fulham og Tottenham henter inn mer penger i årene framover.
Det går godt med klubbene i Premier League, til tross for utfordringene koronapandemien har medført. Nye avtaler signeres på løpende bånd, og enda mer penger pøses inn i fotballen.
Fulham og BetVictor signerer avtale
Fulham, Stefan Johansens nåværende klubb, og Brede Hangelands gamle klubb, har inngått en samarbeidsavtale med spillselskapet BetVictor. Avtalen gjør BetVictor til Main Team Partner for Fulham, og logoen deres vil pryde forsiden av draktene – til både herre- og kvinnelaget.
Reklame for BetVictor vil dessuten vises på draktene som selges, på klubbens nettsted på fulhamfc.com, og i sosiale medier. Andreas Meinrad er administrerende direktør hos BetVictor, som er en av mange populære norske bookmakere, uttalte følgende i en pressemelding: – «Vi er svært glade over å samarbeide med Fulham FC, og er sikre på at dette vil bli en vellykket sesong for begge parter. Premier League leverer alltid drama på høyt nivå. Vi vet hvor mye fotball betyr for kundene våre, og vi deler deres entusiasme for dette vakre spillet. Alle vil følge med på Craven Cottage for avspark på lørdag.»
Entusiasmen deles av Alistair Mackintosh som er administrerende direktør for Fulham: – «Vi ønsker BetVictor velkommen som Main Team Partner, og ser fram til å jobbe sammen med dem denne sesongen, fra første spark på ballen mot Arsenal på Craven Cottage i helga. BetVictor deler vår lidenskap for suksess, og vi håper å utvikle vårt samarbeid gjennom partnerskapet for å oppnå og sette oss nye mål».
Tottenham signerer avtale med Libertex
Det er ikke bare Fulham som signerer avtaler i siste liten før sesongstart. Tottenham har inngått en avtale med Libertex, som gjør tradingselskapet til Tottenhams Official Trading Partner.
Libertex har vært banebrytende innen trading på nettet siden 1997, og deres innovative produkter og løsninger har vunnet over 40 forskjellige bransjepriser de siste 20 årene. Denne avtalen stemmer godt med Tottenhams motto: «To Dare Is To Do». Tottenham bruker nemlig også den nyeste teknologien til å levere bedre på banen, omkranset av deres splitter nye stadion.
Avtalen lar Libertex dele sin kjærlighet for spillet med over 2,9 millioner kunder på verdensbasis gjennom en miks av unike og spennende belønninger. Kundene kan vinne billetter til eksklusive arrangementer og kampdag-opplevelser hos Tottenham (så snart man får lov til å gå på kamp igjen). Libertex vil også være synlig i klubbens digitale kanaler, og med reklame på kampene.
Marios Chailis, Chief Marketing Officer hos Libertex, sa følgende om avtalen: – «Libertex er svært glade over å samarbeide med et lag som har så like verdier som oss selv. Dette flerårige partnerskapet lar oss kombinere fotball og trading på en måte som gir mange spennende fordeler for våre kunder, og vi ser fram til å heie på Tottenham når de er tilbake på banen.»
Head of Partnerships hos Tottenham, Fran Jones, er også fornøyd: – «Hos Tottenham er teknologi og innovasjon nøkkelen til alt vi gjør, og vi er glade for å samarbeide med Libertex, en organisasjon som deler denne oppfatningen og viser det gjennom sine egne produkter og tjenester.».
(1 besøk idag)